Ile razy wyświetlano ten blog?

środa, 8 kwietnia 2015

Rozdział 1 - Może to przeznaczenie?

*Ludmiła Wstałam dziś wcześnie. Była 6:43. Do studia na 9:00 więc mam ponad 2 godz. na przyszykowanie się. Jak zwykle wzięłam prysznic i ubrałam się. Zajęło mi to godzinę. Teraz najważniejsze - makijaż. Dziś jest rozpoczęcie roku szkolnego. Cieszę się jak małe dziecko! Zobaczę się z przyjaciółmi i nauczycielami. Właściwie to z Violą, Fran, Cami i Naty wczoraj się widziałam. To straszne że kiedyś tego nie miałam. ***15 Min. Później *** Jestem przy studiu. Właśnie idę w stronę Leona, Cami i Naty. Nagle ktoś na mnie wpadł. -Przepraszam. Niezdara że mnie. - Powiedział najwyraźniej przejęty chłopak o pięknych oczach i nieziemskim uśmiechu. Zanim się odezwałam on pobiegł dalej. *Leon -To on jest Włochem czy Hiszpanem? - pytała dociekliwie Cami. -Włochem. - Odpowiedziałem. -To jakim cudem.... O hej Ludmi! - Hej! O czym gadacie? -O Fede. - powiedziała Naty . -Jakim? -Taki jeden. Kuzyn Leona. -To ty masz kozyna? - Spytała mnie Lu. -Sam byłem zdziwiony! -Ale jakim cudem on jest twoim kuzynem skoro ty jesteś Hiszpanem, a on Włochem? - Pytała znów Cami. - Bo jego mama jest siostrą cioteczną mojej mamy, a on urodził się we Włoszech. -A umiesz liczyć po Włosku? -Pewnie! Jeden włosek, dwa włoski. Wszyscy zaczęliśmy się śmiać. -Ja umiem! - wtrąciła wchodząca Francesca. - Uno, Due... - zaczęła wyliczać do dziesięciu. Zaraz po niej przyszła Vilu i Diego, a potem Maxi z Brodweyem. *Ludmiła Gadaliśmy sobie miło, gdy ktoś znów na mnie wpadł. Tym razem się trochę wkurzyłam. To był ten sam chłopak. -Sory. Znów na ciebie wpadłem! Przepraszam! - powiedział lekko poddenerwowany. -A może to przeznaczenie? - zaśmiała się Viola. -Kto wie. Może? - On też zaczął się śmiać. Pomyślałam, że byłoby fajnie, gdybyen jego uśmiech.... Mdleje na samą myśl. -Kto wie. Może? - On też zaczął się śmiać. Pomyślałam, że byłoby fajnie, gdyby tak było. Ten jego uśmiech.... Mdleje na samą myśl. - Więc poznacie Federico - powiedział Leon. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oto pierwszy rozdział. Jak wam się podoba? Dla mnie jest taki se. Trochę nudny. Dalsze rozdziały będą ciekawsze! Już to układam w głowie. xD Narazie trochę Ludmiły. Z tym będzie różnie bo zamierzam pisać o wszystkich. Teraz lecę spać ! Dobrej nocki kochani! :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz